Data e postimit: 2015-02-23 20:05:16
Lexime: 3962
Nje dite e zymte
Lloji: Tekst filozofik
Tema: Pushtimi I shpirtit
Autori: Theodhor Golemi
Shkolla: Muhamer janina
Klasa: 11C
Qyteti: Berat
E-mail: Theodhorgolemii@gmail.com


Qielli i vrenjtur brenda shpirtit te tij mban nje lendim te madh. Drejtesia do te bjere mbi njerezit e shkrete ku nuk e kuptojne cfare thone me fjalet e tyre si shigjeta helmuese. Fjala eshte e mprehte te godet ne zemer , te godet ne shpirt. Bjer o shi , bjer mbi supet e njerezimit dhe laj mekatet e tyre se je i vetmi shpetim per ta. Bjer mbi shpirtin e shkrete dhe largo te gjithe te keqen nga aty ...

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Shiu Bjer mor shi ,mos pusho Bjer,bjer more shi Jepi tokës pak lagështi Jepi vendit pak freski Hiqe këtë vapë ore shi Të presin ,livadhet,pyjet grurët Të pret bujku ,të presin lulet Të presi...
Autori: Anaili · Lloji: Poezi personale · Tema: shiu
Lodhur nga shiu Lodhur nga moti dua te bjere shi i madh njehere. Te shkundi nga themelet te paaftet e te pergjumurit ti coje ne gjume te thelle. Te vishen te gjithe me xhupaa me pallto te zhvishen disa qe ashtu rrine gjithmone, te lagen disa qe...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Shprehje
1-Jetojme ne nje bote ku njerezit nuk e thone ate qe ndjejne dhe nuk e ndjejne ate qe thone 2-Mos luaj me dike qe ka shume durim! Sepse kur ti te lodhesh do te filloje ai te luaj me ty 3-Cdo njeri mban dicka te fshehte ne shpirt qe nuk e di askush p...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Duaji te gjithe, besoji vetem disave, askujt mos i bej keq!
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! Eshte jeta jote dhe e vendos VETEM TI c`ben me te. Mos urre askend! Shikoja anet e mira. Sado i keq te jete njeriu ai e ka gjithmone dicka pozitive. Ose ...
Autori: elona caushllari · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
Ne zemer cdo cast jeton si rreze drite DASHURIA per NENEN ndricon NENE fjale me te bukur ska ne bote t'i je me e shtrenjta ne jete kjo eshte e vertete bota pa ty s'ka rendesi fjalet pa ty s'kane vlere jeta pa ty eshte e zymte cdo gje pa ty...
Autori: afewte · Lloji: Pershkrim · Tema: nena
SHKRIM DEDIKUAR NËNËS Nënë kur e them këtë fjalë sapo kam thënë gjithë kuptimin e kësaj jete të papërfunduar.Në krahët e tu dergjen lumenjtë e pafundëm të argjendit.Në prehërin tënd shtrihen minierat më të sigurta të planetit...
Autori: Anonim · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Nese sme do me Eja dhe ma thuaj Nje shpirt qe ka vuajtur Prape do te vuaj. Do lendosh nje zemer Qe brenda te mban Do vrasesh nje shpirt Qe per ty po qan. Do humbesh nje dashuri Qe te deshi pafund Do fusesh ne dhe, nje njeri Qe jeten ta kush...
Autori: Artiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh. Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone. ...
Autori: Orgita · Lloji: Thirrje · Tema: Shqetesim
Sedi si tia nis! Ka shume qe thone se jane shume mire e te lumtur ne jeten e tyre dhe per momentin me behet zemra mal' kur i degjoj keto komente. Por sedi sa te sinqert jane para syve te mij . A thua a jane vall aq sa thone? Mos fshehet dicka ne bre...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi personale · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Fatlum Musaj · Lloji: Hartim · Tema: legjend martiret e kombit
duke shkruajtur ketu po perpiqem ti ringjall shpirterisht martiret e kombit e atyre qe jetojn tu kujtoj se liria fitohet me gjak e ne paguam shtrejt per lirin tone shqipetaret kan histori nder shekuj te cilen e krijuam e ndertuam e murosem me gjakun ...
Autori: Lindita Zema · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Tema : Thellësia
Titulli : Thellësia Në tokën e heshtur si gur varri një shpirt i vrarë kërkon ndihmë është kjo ndihmë brenda territ zhytur thellë në vetminë e vet Dhe era e fortë përplaset pa pushim godet pa mëshirë tokën e shkretë ashtu s...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com